مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 12:152023-07-29اقتصادي

رفع مشکل تأمین پایدار آب شرب روستایی در استان مرکزی


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: مشکل تأمین پایدار آب شرب روستای مرزیجران با احداث و بهره برداری از مخزن 500 متر مکعبی آب برطرف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی، حشمت اله عباسی از پایان عملیات اجرایی احداث مخزن ذخیره آب شرب روستای مرزیجران خبر داد و اظهار کرد: به منظور افزایش حجم ذخیره آب در روستای مرزیجران و جداسازی زونبندی شبکه توزیع آب در این روستا، مخزن ذخیره آب بتنی با حجم 500 متر مکعب ساخته شد.

وی افزود: روستای مرزیجران در بخش مرکزی این شهرستان و در 4 کیلومتری غرب اراک با جمعیتی در حدود 2 هزار و 400 مشترک از خدمات آب و فاضلاب بهره مندهستند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی با بیان اینکه روستای مرزیجران در پی خشکسالی های اخیر و کاهش منابع آبی طی سال های اخیر با مشکل کم آبی مواجه شد، اضافه کرد: با اقدامات متعدد مشکلات کم آبی این روستا برطرف و رضایتمندی ساکنین فراهم شد.

عباسی افزود: احداث یک باب مخزن دو قلوی 500 مترمکعبی آب را با اعتباری بالغ بر 37 میلیارد ریال ازجمله فعالیت هایی است که در راستای بهبود وضعیت منابع آبی و افزایش ظرفیت ذخیره سازی آب و امکان زون بندی شبکه توزیع آب روستا، اجرا شد و اکنون در مدار بهره برداری قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکل تأمین پایدار آب شرب روستایی در استان مرکزی

رفع مشکل تأمین پایدار آب شرب روستایی در استان مرکزی