مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 18:412023-08-04سياسي

افزایش واکنش های مردمی در اعتراض به هتک حرمت همسر شهید مدافع حرم


واکنش های مردمی نسبت به هتک حرمت همسر شهید مدافع حرم و هنجارشکنی در روز تاسوعای حسینی و بی حرمتی به این روز عزیز، در حالی همچنان از سوی مردم استان مرکزی ادامه دارد که آمار  بازدید هشتگ #تحمل_نمی کنیم در توییتر تا شب گذشته از مرز  662 هزار و 900 بازدید گذشت.

به دنبال انتشار خبر هتک حرمت یکی از همسران شهدای مدافع حرم در اراک  که از سوی عده ای هنجارشکن مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود، واکنش ها به این اتفاق تلخ علاوه بر فضای اجتماعی شهر اراک، فضای مجازی را متاثر از این حادثه کرد.

28 تیرماه و در پاسی از شب بود که در پی امربه معروف بسیار محترمانه همسر یکی از شهدان مدافع حرم در درمانگاه بیمارستان ولیعصر اراک به خانمی که با لباس  و پوشش نامناسب بود، وی از سوی ضارب مورد حمله قرار می گیرد.

بعد از حمله اولیه همسر شهید در داخل درمانگاه، همسر، مادر و خواهر ضارب که در مسیر خروج همسر شهید کمین کرده بودند، به محض خروج، به وی حمله کرده و با شدت بیشتر و وحشیانه تر اقدام به هتک حرمت می کنند و در یک اقدام شنیع چادر و روسری از سر همسر شهید کشیده و او را مقابل چشم فرزند بیمارش کتک می زنند.

انتشار این خبر، در حالی که مردم متدین و ولایت مدار اراک هنوز متاثر از اهانت به ساحت مقدس حضرت علی ابن الحسین(ع) در روز تاسوعای حسینی از سوی عده ای اوباش در گلزار شهدا و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش واکنش های مردمی در اعتراض به هتک حرمت همسر شهید مدافع حرم

افزایش واکنش های مردمی در اعتراض به هتک حرمت همسر شهید مدافع حرم