مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 01:302023-08-09حوادث

غصب عناوین پزشکان و کلاهبرداری از شهروندان تحت عنوان «جویای کار»


افراد کلاهبردار به صورت حرفه ای با غصب عناوین پزشکان فعالیت دارند و از شهروندان استان تحت عنوان جویای کار کلاهبرداری می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ جوشن سهرابی چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران از شگرد جدید کلاهبرداران در فضای مجازی خبر داد و بیان داشت: کلاهبرداری از شهروندان استان بوشهر با استفاده از غصب عناوین پزشکان فعال در استان به ویژه دکتر ایران پور به صورت گسترده شایع شده است.

رییس پلیس آگاهی استان بوشهر افزود: شگرد آنها به این صورت است که در سایت دیوار افرادی را که برای فروش خودرو و سایر اجناس گران قیمت خود آگهی گذاشته اند را طعمه قرار داده و به فرد آگهی دهنده اعلام می کنند من دکتر ایران پور رییس بیمارستان قلب بوشهر هستم و چنانچه افرادی از دوستان و آشنایان را که متقاضی کار رانندگی در بیمارستان هستند می شناسید، شماره همراه ما را به ایشان بدهید تا تماس بگیرند .

سرهنگ سهرابی در ادامه عنوان داشت: افراد خوش باور نیز شماره همراه فرد کلاهبردار را در اختیار دوستان و آشنایان بیکار و فاقد شغل خود قرار داده و پس از تماس این افراد، فرد کلاهبردار با این عنوان که دکتر ایران پور هستم و شما جویای کار و رانندگی است و آقایی که شماره من را به شما داده از شما تعریف و تمجید کرده و با این سخنان فریبنده، مالباخته را در دام انداخته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غصب عناوین پزشکان و کلاهبرداری از شهروندان تحت عنوان «جویای کار»

غصب عناوین پزشکان و کلاهبرداری از شهروندان تحت عنوان «جویای کار»