مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 12:502023-07-27سياسي

تمام ایران عزادار علمدار کربلا شد+عکس و فیلم


همزمان با روز تاسوعای حسینی، مردم ایران اسلامی و عاشقان اباعبدالله(ع) با حضور در خیابان ها برای حضرت عباس(ع) علمدار دشت کربلا به عزاداری پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، در سنت عزاداری ایران اسلامی، در شب و روز تاسوعا در دهه اول ماه محرم به عزاداری برای شهادت حضرت ابوالفضل عباس(ع) علمدار کربلا می پردازند.

شب گذشته همزمان با شب تاسوعا، هیأت های عزاداری مملو از عاشقان اهل بیت(ع) بود و یکی از شب های شلوغ و پرجمعیت خود در محرم امسال را تجربه کردند.

در تهران هیأت های شمال و جنوب و غرب و شرق تماماً مملو از جمعیت بود؛ به طوری که فضای حسینیه ها پاسخگوی حضور مردم نبود و جمعیت در خیابان ها هم نشسته بودند تا از زبان منبری ها از معارف اهل بیت(ع) بشنوند و با روضه مداحان هم در سوگ قمر بنی هاشم گریه کنند.

جمعیت حاضر در هیأت آیین حسینی با نوای میثم مطیعی تصاویری از هیأت ریحانهالحسین با نوای سید مجید بنی فاطمه در شب تاسوعا حضور پرشور مردم در مراسم عزاداری مسجد حضرت امیر(ع) عزاداری شب تاسوعا در محضر رهبر انقلاب مقام معظم رهبری نیز همچون رسم هرساله خود در شب تاسوعا مجلس عزاداری در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام ایران عزادار علمدار کربلا شد+عکس و فیلم

تمام ایران عزادار علمدار کربلا شد+عکس و فیلم