مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 18:552023-08-13اجتماعي

بازماندگان از تحصیل توسط مجمع خیران تعلیم و تربیت حمایت شوند


مجمع خیران تعلیم و تربیت استان فارس از ادامه تحصیل کسانی که علاقمند به علم آموزی هستند اما به دلیل مشکلات مالی از تحصیل باز مانده اند، - حمایت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدهادی ایمانیه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان فارس بیان کرد: ضرورت دارد که مشکلات سخت افزاری مدارس استان با استفاده از اعتبارات ملی و استانی همچنین بهره گیری از ظرفیت مجمع خیران، شهرداری ها و قانون مولدسازی املاک سازمان ها حل و فصل شود.

وی ادامه داد: در بحث پیش بینی و تأمین سرویس مدارس نیز با هدف ارتقا سطح ایمنی دانش آموزان تدابیری اتخاذ شود و در بحث تعرفه و هزینه آن نیز به گونه ای عمل شود که هم منافع والدین و هم منافع رانندگان در آن دیده شود.

او اظهار کرد: همزمان با شروع سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، فضای مدارس به بهترین شکل ممکن آماده و مهیای حضور دانش آموزان شود.

ایمانیه، خواستار تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب در مباحث آموزشی و پرورشی دانش آموزان شد و ادامه داد: اقدامات مربوط به این حوزه باید عمیق، با تدبیر و به شکل مستمر و در بخش هایی نیز با همکاری و مشارکت مجموعه ها و نهادهای متولی انجام شود.

استاندار فارس اظهار کرد: اگر بنا است در سطح معلمان و کارکنان آموزش و پرورش جابه جایی نیز انجام شود، این کار با تدبیر و بدون هیچ گونه تبعیضی انجام شود و شرایط ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازماندگان از تحصیل توسط مجمع خیران تعلیم و تربیت حمایت شوند

بازماندگان از تحصیل توسط مجمع خیران تعلیم و تربیت حمایت شوند