مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 13:402023-08-19حوادث

کشف بیش از 99 هزار نخ سیگار قاچاق در خراسان رضوی


رییس پلیس امنیت اقتصادی خراسان رضوی از کشف 99 هزار و 600 نخ سیگار خارجی و تعداد 73 قوطی مکمل ورزشی قاچاق و فاقد مجوز حمل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ حسین جوانبخت اظهار کرد: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تریلر در محور باغچه مشهد مشکوک و این خودرو را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی خراسان رضوی بیان کرد: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی در بازرسی از این خودرو 99 هزار و 600 نخ انواع سیگار خارجی و تعداد 73 قوطی مکمل ورزشی قاچاق و فاقد مجوز حمل را کشف که ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه 6 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به دستگیری یک متهم در این زمینه افزود: متهم دستگیرشده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

جوانبخت در پایان با اشاره به این که قاچاق کالا پدیده ای است که از جهات گوناگون، حیات سالم اقتصادی و فرهنگی یک جامعه را تهدید می کند، تصریح کرد: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 99 هزار نخ سیگار قاچاق در خراسان رضوی

کشف بیش از 99 هزار نخ سیگار قاچاق در خراسان رضوی