مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 10:202023-08-07بين الملل

وزیر خارجه: گفت وگوهای غیرمستقیم با آمریکا درباره تبادل زندانیان داشتیم


حسین امیرعبداللهیان در ارتباط با موضوع تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا گفت: تبادل زندانیان یک موضوع انسانی است و ما در این خصوص گفتگوهای غیر مستقیمی را از سال گذشته با طرف آمریکایی داشته ایم.

- حسین امیرعبداللهیان در ارتباط با موضوع تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا گفت: تبادل زندانیان یک موضوع انسانی است و ما در این خصوص گفتگوهای غیر مستقیمی را از سال گذشته با طرف آمریکایی داشته ایم.

وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به سوالی در ارتباط با موضوع برجام و مذاکرات رفع تحریم ها گفت: گفت وگو و مذاکراتی که با تلاش و میانجی گری اتحادیه اروپا و آقای بورل انجام شد، ناظر به بازگشت تمامی طرفین به تمام تعهداتشان در برجام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین امیرعبداللهیان در جریان سفر به ژاپن در نشست خبری با رسانه های این کشور در ارتباط با موضوع تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا گفت: تبادل زندانیان یک موضوع انسانی است و ما در این خصوص گفتگوهای غیر مستقیمی را  از سال گذشته با طرف آمریکایی داشته ایم.

وی در ادامه این نشست خبری در پاسخ به پرسشی تاکید کرد: در استراتژی رییس جمهور کشورم در عرصه سیاست خارجی نگاه به آسیا از اولویت های اساسی ایران است و در همین چهارچوب توسعه مناسبات با کشور دوست ژاپن مورد توجه جدی ما است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه: گفت وگوهای غیرمستقیم با آمریکا درباره تبادل زندانیان داشتیم

وزیر خارجه: گفت وگوهای غیرمستقیم با آمریکا درباره تبادل زندانیان داشتیم