مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 10:452023-08-21سياسي

وزارت علوم: بخشنامه جدید برای حجاب و عفاف نداریم


معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با تاکید بر اینکه هیچ بخشنامه جدیدی در حوزه حجاب و عفاف برای دانشگاه ها تدوین نشده است، گفت: دشمن بازی هوشمندانه ای را شروع کرده و می خواهد دانشگاه را بزند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مجموعه ای از ماموریت های مهم وزارتخانه را برعهده دارد که اصلی ترین آن سیاست گذاری ذیل اهداف کلان و در ادامه برنامه ریزی، نظارت و حمایت از برنامه های مختلف در حوزه فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و علمی است که گاه دایره فعالیت های فرهنگی و اجتماعی به فعالیت های سیاسی دانشجویان در دانشگاه ها در قالب تشکل های سیاسی هم نزدیک می شود.

توجه به شاخص های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها از جمله سرمایه اجتماعی دانشگاهیان اعتماد، انسجام، امنیت، رضایت مندی، احساس تعلق و غیره جزء طرح ها و برنامه های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه هاست.

این معاونت مجموعه فعالیت ها و جشنواره های مختلفی را نیز سامان می دهد و برگزار می کند مانند جشنواره حرکت، جشنواره سراسری نشریات دانشجویی، جشنواره رویش، جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی و جشنواره سراسری و ملی قرآن و عترت دانشجویان، همچنین وظیفه اعطای مجوز به نشریات دانشجویی و تسهیل فعالیت تشکل های دانشجویی با همکاری هیات امنای دانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت علوم: بخشنامه جدید برای حجاب و عفاف نداریم

وزارت علوم: بخشنامه جدید برای حجاب و عفاف نداریم