مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 14:302023-08-18سياسي

موفقیت جمهوری اسلامی در صنعت دفاعی مانع تعرض دشمن به کشور شده است


نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به درپیش بودن هفته صنعت دفاعی، اظهار کرد: این صنعت نقش مهمی در بازدارندگی دارد و امروز به برکت موفقیت در صنعت دفاعی، - ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به درپیش بودن هفته صنعت دفاعی، اظهار کرد: این صنعت نقش مهمی در بازدارندگی دارد و امروز به برکت موفقیت در صنعت دفاعی، دشمن جرات تعرض به ایران اسلامی را نخواهد داشت.

آیت الله محمدباقر محمدی لایینی امروز 27 مرداد ماه در نماز جمعه ساری خود و نمازگزاران را به تقوا الهی دعوت کرد وگفت: در روایتی از حضرت محمد(ص) آمده است که 4 چیز در گناه بدتر از خود گناه است که شامل، کوچک شمردن گناه، افتخار کردن به این گناه، شادمانی کردن به انجام گناه و اصرار بر انجام گناه است.

وی داشتن تقوا را عامل بازدارنده در هر گناهی دانست و با محکوم کردن حمله تروریستی به شاهچراغ، افزود: عملیات تروریستی حرم شاهچراغ که منجر به شهادت دو هموطن شد.

این ضایعه اسفناک را به مردم کشور تسلیت عرض می نمایم.

این مسئول با بیان اینکه، 30 تیرماه به عنوان روز مسجد نامگذاری شده است، یادآور شد: مسجد در مدیریت محله نقش مهمی دارد که امروز نهادهای انقلابی طرح هایی همچون محله مهدوی و محله مسجد محور را اجرا کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت جمهوری اسلامی در صنعت دفاعی مانع تعرض دشمن به کشور شده است

موفقیت جمهوری اسلامی در صنعت دفاعی مانع تعرض دشمن به کشور شده است