مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 14:502023-07-23حوادث

دستگیری عاملان درگیری و نزاع خیابانی در شهر هشتگرد


فرمانده انتظامی ساوجبلاغ از دستگیری عاملان درگیری و نزاع خیابانی در شهر هشتگرد خبر داد و گفت: متهمان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

- سرهنگ علی سلیمانی در گفت وگو با خبرنگار مهر بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر وقوع درگیری و برهم زدن نظم و امنیت شهروندان در یکی از خیابان های اصلی شهر هشتگرد بلافاصله مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از اعزام مأموران انتظامی به محل مورد نظر مشخص شد افرادی به علت برخی اختلافات شخصی با یکدیگر درگیر که منجر به ضرب و جرح طرفین شده است.

این مسئول انتظامی خاطر نشان کرد: مأموران کلانتری مرکزی هشتگرد با همکاری سایر رده های انتظامی وارد عمل شده و تعداد 8 نفر از عاملان درگیری را دستگیر کردند.

سرهنگ سلیمانی با اشاره به اینکه در این درگیری دو نفر مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ بیان داشت: در ایجاد امنیت اجتماعی و تأمین آسایش شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد و با مخلان نظم و امنیت با قاطعیت برخورد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عاملان درگیری و نزاع خیابانی در شهر هشتگرد

دستگیری عاملان درگیری و نزاع خیابانی در شهر هشتگرد