مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 10:152023-07-27سياسي

عزاداران هرمزی، هتک حرمت به قرآن کریم را محکوم کردند


مردم ولایتمدار و عزاداران حسینی جزیره الشهداء هرمز در شب های ماه محرم علاوه بر مراسم عزاداری خشم خود را نسبت به هتک حرمت قرآن کریم در کشور های سوئد و دانمارک ابراز کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام جعفر رستا خیز امام جمعه هرمز شب گذشته ضمن تسلیت ایام محرم و شهادت جان گداز حضرت امام حسین (ع) و 72 تن از یاران باوفایش گفت: در ایام محرم متأسفانه کفار ازخدابی خبر به قرآن کتاب مسلمین جهان بی حرمتی کردند که باعث جریحه دار شدن قلب تک تک مسلمانان شد.

وی از مسلمانان خواست که علیه کشور سوئد و دانمارک واکنش نشان داده و ادامه داد: مسلمین جهان باید با وحدت و مشت های گره کرده علیه این هتاکان راهپیمایی کنند و دولت های اسلامی سفرای این دو کشور هتاک را بازخواست و از کشورشان اخراج کنند.

امام جمعه هرمز  خواستار برخورد قاطع مقامات کشورمان با سفرای این دو کشور در خصوص محاکمه هتاکان، افزود: دولت مردان باید سفرای این دو کشور هتاک را مورد بازخواست قرار دهند و به جد پیگیر مجازات هتاکان به کتاب الله باشند.

وی در پایان مسلمانان جهان را به وحدت بیش ازپیش دعوت کرد و گفت: متأسفانه عدم وحدت مسلمین باعث شده است که امروز کفار سوءاستفاده کرده و به کتاب مقدس ما قرآن اهانت کنند که نیاز است همه جهان اسلام با اتحاد بیشتر جلوی این هتاکی ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزاداران هرمزی، هتک حرمت به قرآن کریم را محکوم کردند

عزاداران هرمزی، هتک حرمت به قرآن کریم را محکوم کردند