مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 08:352023-08-22ورزشي

روز مهم برای تراکتور بعد از دو اتفاق تلخ/ «شور» دوباره برمی گردد؟


تیم فوتبال تراکتور که شروع خوبی در لیگ بیست و سوم نداشته، امیدوار است با پیروزی در مرحله پلی آف به لیگ قهرمانان آسیا راه یابد و یکی از نمایندگان ایران باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دیدار مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا ساعت 19:30 دقیقه امروز سه شنبه بین تیم های تراکتور ایران و الشارجه امارات برگزار خواهد شد تا برنده این بازی راهی لیگ قهرمانان شود و در سید چهارم قرار بگیرد.

این دیدار که در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می شود از این جهت برای سرخپوشان اهمیت دارد که برنده شدن در آن می تواند دو شکست ابتدای فصل لیگ بیست و سوم را کم رنگ کند و انرژی دوباره ای به پرشورها بدهد تا در ادامه راه حمایت بیشتری از تیم شان داشته باشند.

تراکتور در لیگ بیست و سوم البته با دو بازی سخت در ابتدای فصل مواجه شد و با سپاهان و پرسپولیس بازی کرد اما تیمی که بازیکنان پرتعدادی را به خدمت گرفت است می توانست عملکرد بهتری در این دو دیدار داشته باشد.

با این حال بزرگترین مشکل تراکتور که در دو بازی ابتدایی لیگ هم یقه این تیم را گرفت، ناهماهنگی بازیکنان است که البته تا حدودی طبیعی هم به نظر می رسد.

تراکتور جزو معدود تیم هایی است که تقریبا اکثر بازیکنان ثابت خود را نسبت به فصل قبل تغییر داده و همین امر مشکلاتی را برای پاکو خمز ایجاد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز مهم برای تراکتور بعد از دو اتفاق تلخ/ «شور» دوباره برمی گردد؟

روز مهم برای تراکتور بعد از دو اتفاق تلخ/ «شور» دوباره برمی گردد؟