مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 12:002023-08-12بين الملل

فرمانده نیروی هوایی اسراییل:آسیب های جدی دیده ایم/شرایط بغرنج است


فرمانده نیروی هوای ارتش رژیم صهیونیستی به آسیب شدید وارده به نیروی هوایی ارتش این رژیم در پی امتناع از خدمت هزاران نظامی در واکنش به طرح اصلاحات قضایی، - اذعان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، در پی امتناع از خدمت هزاران نفر از نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی در واکنش به طرح نتانیاهو برای تضعیف دستگاه قضایی، تومر بار فرمانده نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که آسیب وارد شده به توانمندی و کارآیی ارتش و نیروی هوایی ارتش اسراییل قابل اصلاح نیست و هر لحظه هم گسترده تر می شود.

وی با اشاره به پیامدهای طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو بر کارایی و توانمندی ارتش رژیم صهیونیستی، افزود: در شرایط فعلی آسیب های گسترده ای به نیروی هوایی ارتش وارد شده اما ممکن است که این آسیب ها در ماه های آینده بسیار بیشتر هم شود.

تومر بار تاکید کرد: آسیب دیدن نیروی هوایی ارتش اسراییل بر کل توانمندی عملیاتی ارتش تاثیرگذار خواهد بود، چون در واقع مهمترین بخش از ارتش اسراییل محسوب می شود.

فرمانده نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه اذعان کرد: در شرایط فعلی وحدت و یکپارچگی نیروی هوایی به طور جدی آسیب دیده و حتی در صورتی که طی یک روز آینده همه نیروهایی که از فعالیت امتناع کرده اند، وظایف خود را ازسربگیرند، شرایط به و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده نیروی هوایی اسراییل:آسیب های جدی دیده ایم/شرایط بغرنج است

فرمانده نیروی هوایی اسراییل:آسیب های جدی دیده ایم/شرایط بغرنج است