مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 13:002023-07-24اقتصادي

تعویض 4 میلیون و 100 هزار بخاری فرسوده با بخاری راندمان بالا


مدیرعامل شرکت بازرگانی گاز ایران از طرح تعویض چهار میلیون و 100 هزار بخاری فرسوده با بخاری های راندمان بالا خبر داد و گفت: فراخوان شناسایی و ارزیابی سرمایه گذاران برای اجرای این طرح منتشر شده است.

- مدیرعامل شرکت بازرگانی گاز ایران از طرح تعویض چهار میلیون و 100 هزار بخاری فرسوده با بخاری های راندمان بالا خبر داد و گفت: فراخوان شناسایی و ارزیابی سرمایه گذاران برای اجرای این طرح منتشر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهرام اسدپور امروز در نشستی خبری در خصوص جزییات اجرای این طرح اظهار کرد: در این زمینه فراخوانی منتشر شده است تا سرمایه گذاران شناسایی و ارزیابی شوند.

وی اضافه کرد: هدف اجرای این طرح کاهش مصرف گاز طبیعی است تا زمانی که از تجهیزات و تکنولوژی های بهتر استفاده نکنیم وضعیت مصرف اصلاح نمی شود به همین دلیل اجرای این طرح نمی تواند به افزایش بهره وری و کاهش مصرف گاز کمک کند.

مدیرعامل شرکت بازرگانی گاز ایران با بیان این که سرمایه گذارانی که منتخب می شوند برای شش ماه اول طرح پیش بینی شده که در صورت ایجاد مشکل در بخاری تعویض صورت بگیرد دو سال نیز خدمات گارانتی و همچنین به مدت 10 سال خدمات پس از فروش اجرایی شود در نتیجه اجرای طرح به میزان گاز صرفه جویی شده گواهی صادر و به سرمایه گذاران تعلق می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعویض 4 میلیون و 100 هزار بخاری فرسوده با بخاری راندمان بالا

تعویض 4 میلیون و 100 هزار بخاری فرسوده با بخاری راندمان بالا