مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 19:012023-08-11اقتصادي

افزایش نظارت ها بر خدمات دهی به زوار اربعین در مرزهای کرمانشاه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، عبدالوحید محمدی،سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه امروز در نشست اقتصاد اربعین شهرستان های شرق استان که در شهرستان صحنه برگزار شد، اظهار کرد: برای افزایش نظارت بر روند ارائه خدمات به زائران در اربعین حسینی امسال برنامه ریزی انجام شده است.

وی گفت: کرمانشاه یکی از دروازه ورود به کربلاست و امیدوارم که با کمک و همراهی مردم و مدیران استان بتوانیم رویداد بزرگ اربعین حسینی را به خوبی برگزار کنیم.

محمدی با اشاره به اینکه امسال مرز خسروی پس از سالها برای تردد زوار به صورت 24 ساعته باز است، افزود: اربعین برکات فراوانی برای استان داشته و باید ما هم به سهم خودمان به عنوان خادمان زوار عتبات عالیات با پذیرایی و ارائه خدمات بهینه به مسافران، به بهترین شکل انجام وظیفه کنیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه تاکید کرد: مدیران شهرستان ها باید علاوه بر زوار داخلی، جمعیت زوار عبوری را نیز رصد و احصا کنند و بر اساس آن کالا و خدمات مورد نیاز هر شهرستان را پیش بینی و مدیریت کنند.

محمدی تصریح کرد: در حوزه ارائه خدمات نان باید پیش بینی حجم شیفت بندی های 24 ساعته انجام شود و سعی بر این باید باشد که خدمات و کالاهای مورد نیاز را از منابع داخل استانی تامین کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش نظارت ها بر خدمات دهی به زوار اربعین در مرزهای کرمانشاه

افزایش نظارت ها بر خدمات دهی به زوار اربعین در مرزهای کرمانشاه