مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 13:052023-08-07سياسي

مددجویان کمیته امداد امام خمینی مازندران معوقه بانکی ندارند


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با اشاره به اینکه سیاست و راهبرد کمیته امداد امام خمینی توانمندسازی است، گفت: بنا بر اعلام بانک ها مددجویان امداد در وصول مطالبات کمترین مشکل را داریم و در این بخش معوقات بانکی از سوی مددجویان موردی ثبت نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فریدونکنار، میثم معافی امروز در نشست خبری گرامیداشت روز خبرنگار که در اردوگاه شهید رجایی این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک این روز به اصحاب رسانه استان مازندران، اظهار کرد: اتفاقات مبارکی همچون پویش عشق به امام حسین (ع) و پویش عشق به امام علی (ع) و غیره در طول چند ماهه اخیر در این نهاد رقم خورد.

وی با بیان کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران در شبکه احسان و نیکوکاری رتبه یک تا سوم کشور را دارد، افزود: در بخش مشارکت مردمی در عید قربان 100 درصد رشد داشتیم تا جایی که میزان آورده مردمی از 17 میلیارد تومان در سال گذشته امسال به 42 میلیارد تومان رسید و 10هزار دام سنگین و سبک تحویل کمیته امداد امام خمینی (ره) شد.

معافی خاطرنشان کرد: در ماه محرم 700 آشپزخانه عام با کمیته امداد امام خمینی برای طبخ غذای گرم همکاری کردند و یک میلیون و 500 هزار غذای گرم توزیع شد، در ماه مبارک رمضان جاری 8 میلیارد تومان قرض ماندگار توسط مردم ارائه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مددجویان کمیته امداد امام خمینی مازندران معوقه بانکی ندارند

مددجویان کمیته امداد امام خمینی مازندران معوقه بانکی ندارند