مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 16:072023-08-06اقتصادي

بازگشایی نمایشگاه تخصصی کیف و کفش در همدان


رییس اتحادیه کیف و کفش همدان از بازگشایی نمایشگاه تخصصی کیف و کفش خبر داد و گفت: تولید کفش همدان به استاندارد واقعی رسیده و همین امر سبب صادرات کفش با برند همدان به مقصد عراق و پاکستان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، احمد گازرانی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نهمین نمایشگاه تخصصی کیف و کفش هفدهم مردادماه و محل نمایشگاه های بین المللی آغاز می شود اظهار کرد: این نمایشگاه تا بیستم مردادماه برقرار است و در زمینه تخصصی شرکت های بومی استان و سراسر کشور شرکت کننده دارد.

وی با اشاره به اینکه 65 غرفه از همدان، تبریز، خراسان، زنجان و تهران در فضای معادل یک هزار و پانصد متر شرکت کردند ادامه داد: یکی از اتفاقات خوب نمایشگاه همدان استقبال تجار خارجی از عراق است.

رییس اتحادیه کیف و کفش همدان خاطرنشان کرد: همدان ظرفیت های خوبی برای سرمایه گذاری دارد از همین رو تجار عراقی با دید مثبت در این زمینه ورود می کنند.

وی با تاکید بر اینکه ورود تجارت خارجی راهی برای توسعه صنعت کیف و کفش همچنین چرم همدان است تصریح کرد: نمایشگاه ها تخصصی کیف و کفش سالانه پیشرفت داشته هم از حیث شرکت کنندگان و هم از حیث فضای نمایشگاهی.

گازرانی با اشاره به اینکه رشد صنعت کیف و کفش همدان چشمگیر بوده است بیان کرد: صادرات کفش همدان، مسیری است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی نمایشگاه تخصصی کیف و کفش در همدان

بازگشایی نمایشگاه تخصصی کیف و کفش در همدان