مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 17:252023-07-31سياسي

تنوع در سلایق و ذائقه های سیاسی یکی از راه های تحقق مشارکت در انتخابات است


فرماندار ویژه ملایر تنوع در سلایق و ذائقه های سیاسی را یکی از راه های تحقق مشارکت در انتخابات دانست و گفت: ما امانتدار همه داوطلبان هستیم و این تعهد ما به همه داوطلبان است.

- ایسنا/همدان فرماندار ویژه ملایر تنوع در سلایق و ذائقه های سیاسی را یکی از راه های تحقق مشارکت در انتخابات دانست و گفت: ما امانتدار همه داوطلبان هستیم و این تعهد ما به همه داوطلبان است.

سلمان اسماعیلی دوشنبه 9 مردادماه در جلسه ستاد انتخابات شهرستان ملایر، با بیان اینکه انتخابات بر چهار اصل و محور سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت استوار است، اظهار کرد: در تأمین سلامت و امنیت انتخابات هیچ نگرانی و مشکلی نداریم.

وی ادامه داد: سیاست ما حذف هیچ گروه و جناح سیاسی نیست و هر داوطلبی که قانون اساسی و جمهوری اسلامی را قبول دارد، از حضور او در انتخابات حمایت می کنیم.

فرماندار ملایر از همه سلایق سیاسی برای نام نویسی در انتخابات 1402 دعوت و حمایت کرد و با تأکید بر اینکه مجریان انتخابات در این شهرستان باید مُرّ قانون و اصل بی طرفی را رعایت کنند، گفت: دولت به عنوان مجری انتخابات، به طور کامل بی طرف است و هویت وزارت کشور را با هیچ چیزی عوض نمی کنیم.

وی با تأکید بر اینکه همه کشور برای انتخابات بسیج شده و همه دستگاه ها نیز باید پای کار باشند، افزود: باید به بهترین شکل به وظیفه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنوع در سلایق و ذائقه های سیاسی یکی از راه های تحقق مشارکت در انتخابات است

تنوع در سلایق و ذائقه های سیاسی یکی از راه های تحقق مشارکت در انتخابات است