مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 15:102023-07-23سياسي

صدور رای بدوی پرونده فساد شهرداری گرگان/ 4 نفر به حبس محکوم شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، حیدر آسیابی، رییس کل دادگستری گلستان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: پس از انجام تحقیقات قضایی و اخذ دفاعیات متهمان پرونده موسوم به فساد شهرداری گرگان و وکلای آنان، - رییس کل دادگستری استان گلستان از صدور رای بدوی پرونده معروف به فساد شهرداری گرگان خبر داد و گفت: در این ارتباط 4 نفر به حبس محکوم شدند به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، حیدر آسیابی، رییس کل دادگستری گلستان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: پس از انجام تحقیقات قضایی و اخذ دفاعیات متهمان پرونده موسوم به فساد شهرداری گرگان و وکلای آنان، براساس رای دادگاه، متهم ردیف اول این پرونده به حبس، جزای نقدی، انفصال از خدمات دولتی و مجازات تکمیلی محکوم شد.

آسیابی با بیان اینکه 3 متهم دیگر  در این پرونده هم به حبس و مجازات تکمیلی محکوم شدند، افزود: رای صادره، بدوی و قابل اعتراض است.

رییس کل دادگستری گلستان همچنین گفت: دادگاه دو عضو شورای شهرگرگان و تعدادی از کارمندان شهرداری و چند کارچاق کن هم در مراحل رسیدگی و اخذ دفاعیات متهمان و وکلای آنان است.

گفتنی است؛ سال گذشته در پرونده معروف به فساد شهرداری گرگان، شهردار، دو عضو شورای شهر و چند تن از کارمندان شهرداری گرگان همراه با تعدادی کارچاق کن و پیمانکار بازداشت شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور رای بدوی پرونده فساد شهرداری گرگان/ 4 نفر به حبس محکوم شدند

صدور رای بدوی پرونده فساد شهرداری گرگان/ 4 نفر به حبس محکوم شدند