مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 17:202023-07-30سياسي

توسعه شهرک های صنعتی لرستان امر ضروری است


بسیاری از موارد و مشکلات باید با قید فوریت بررسی شود، چرا که توسعه شهرک های صنعتی یک امر ضروری است.

- ایسنا/لرستان دادستان مرکز لرستان گفت: بسیاری از موارد و مشکلات باید با قید فوریت بررسی شود، چرا که توسعه شهرک های صنعتی یک امر ضروری است.

داریوش شاهون وند هشتم مرداد ماه در جلسه با صنعتگران شهرک صنعتی شماره دو خرم آباد با بیان اینکه صنعتگران ما با وجود شرایط اقتصادی موجود، در راستای تعالی و پیشرفت و آبادانی کشور گام برداشته اند و در حال تلاش هستند، اظهار کرد: این افراد با اقدامات خود در تلاش هستند تا وابستگی ایران اسلامی را روز به روز به کشورهای دیگر کمتر کنند و به حول و قوه الهی با ایستادگی مقابل مشکلات توانستیم موانع را از سر راه را برداریم.

وی افزود: در بازدیدی که امروز از شهرک صنعتی خرم آباد 2 صورت گرفت، شاهد پتانسیل های خوبی در حوزه صنعت در لرستان هستیم و حل مشکلات و موانع تولید در این استان از اولویت چ های ما است لذا با تلاش، ابتکار، پشتکار و فعالیتی که صنعتگران و جوانان متفکر ما در حوزه صنعت به کار برده اند، شاهد پیشرفت های خوبی در بخش تولید هستیم.

شاهون وند با بیان اینکه بخشی از مواردی که صنعتگران مطرح کردند، با کمک دستگاه های اجرایی حل خواهد شد، گفت: بسیاری از موارد و مشکلات باید با قید فوریت بررسی شود، چرا که توسع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه شهرک های صنعتی لرستان امر ضروری است

توسعه شهرک های صنعتی لرستان امر ضروری است