مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 13:052023-08-19فناوري

موسس توییتر وارد دعوای ماسک و زاکربرگ شد


جک دورسی که یکی از موسسان و مدیرعامل سابق توییتر است، در پستی در شبکه اجتماعی «ایکس»، از حذف حساب اینستاگرامی خود خبر داد.

- جک دورسی که یکی از موسسان و مدیرعامل سابق توییتر است، در پستی در شبکه اجتماعی ایکس ، از حذف حساب اینستاگرامی خود خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دورسی در پستی در پلتفرم ایکس (توییتر سابق) نوشت: حساب اینستاگرامم را پس از 12 سال، حذف کردم.

موسس توییتر در این پست نوشت که نام کاربری jack@ را به چه کسی خواهند داد که ظاهرا انتقادی از پلتفرم های دیگر شرکت متا بود.

وی همچنین گفت: حساب فیس بوک یا واتس اپ هم ندارد.

دورسی پیش از این گفته بود که از هیچ کدام از محصولات متا استفاده نمی کند و در پادکستی در سال 2020 گفته بود او و مارک زاکربرگ، موسس فیس بوک، رویکردهای متفاوتی داشته اند.

هنگامی که یک کاربر از دورسی خواست دلایلش را برای حذف حساب اینستاگرامی بدهد، دورسی پاسخ داد: همه دلایل بیش از حد متا هستند تا جالب باشند.

اعلام این خبر از سوی دورسی، توجه ایلان ماسک را جلب کرد و او با یک ایموجی آتش ، واکنش نشان داد و باعث شد این گمانه زنی در میان کاربران ایکس ایجاد شود که آیا دورسی، پروفایل خود را در ایکس نگه خواهد داشت یا خیر.

دورسی در سال 2021 از سمت مدیرعاملی توییتر کناره گیری کرد و در اکتبر سال 2022، ایلان ماسک این پلتفرم را خرید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسس توییتر وارد دعوای ماسک و زاکربرگ شد

موسس توییتر وارد دعوای ماسک و زاکربرگ شد