مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 12:402023-08-09فرهنگي

جشنوارهٔ مد و لباس فجر، سکوی پرش برای جبران عقب ماندگی ها


در نشست خبری دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر مطرح شد: شرکت کنندگان در اتحادیهٔ زنان مسلمان می گفتند چرا جمهوری اسلامی ایران لباسی برای جامعهٔ مسلمانان درست نمی کند؟ نگاه مان فقط به چند خیابان بالای شهر تهران و شهرهای بزرگ نباشد.

- گروه زندگی – مینا فرقانی: عصر 17 مرداد ماه، آیین رونمایی از پوستر و اعلان رسمی دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر در ساختمان مرکزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

جشنواره مد و لباس فجر، رویداد مرجع هنر و صنعت مد و طراحی لباس کشور است که با رونمایی از پوستر آن با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، آغاز به کار کرد.

در این نشست که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، بعد از صحبت های وزیر فرهنگ و توضیحات معاون او، سید مجید امامی، فعالان صنعت پوشاک و نمایندگان بعضی از ویژندهای برتر پوشاک مردانه و زنانه و حجاب، با اعضای شورای سیاست گذاری جشنواره و معاون وزیر به بحث و تبادل نظر پرداختند.

  نشست خبری رونمایی از اعلان دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر زیست عفیفانه در ایران به پیش از اسلام برمی گردد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ابتدای صحبت هایش با اشاره به اینکه ما در حوزهٔ زیست عفیفانه یک سابقهٔ چند هزار ساله داریم که همهٔ اسناد تاریخی مؤید آن هستند گفت: این چیزی نیست که محصول دورهٔ پس از اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنوارهٔ مد و لباس فجر، سکوی پرش برای جبران عقب ماندگی ها

جشنوارهٔ مد و لباس فجر، سکوی پرش برای جبران عقب ماندگی ها