مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 09:552023-07-29اقتصادي

بهره مندی بیش از 6000 روستایی استان مرکزی از آب شرب پایدار


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: مشکل تامین پایدار آب شرب روستای مرزیجران با احداث و بهره برداری از مخزن 500 متر مکعبی آب برطرف شد.

- ایسنا/مرکزی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: مشکل تامین پایدار آب شرب روستای مرزیجران با احداث و بهره برداری از مخزن 500 متر مکعبی آب برطرف شد.

حشمت اله عباسی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به پایان عملیات اجرایی احداث مخزن ذخیره آب شرب روستای مرزیجران اظهار کرد: به منظور افزایش حجم ذخیره آب در روستای مرزیجران و جداسازی زونبندی شبکه توزیع آب در این روستا، مخزن ذخیره آب بتنی با حجم 500 متر مکعب ساخته شد.

وی تصریح کرد: روستای مرزیجران در بخش مرکزی و در 4 کیلومتری اراک واقع شده که با 2 هزار و 400 مشترک، در پی خشکسالی های اخیر و کاهش منابع آبی طی سال های اخیر با مشکل کم آبی مواجه شده بود که با اقدامات متعدد، مشکلات کم آبی در این روستا برطرف و رضایتمندی ساکنین مرزیجران فراهم شد.

عباسی افزود: احداث یک باب مخزن دو قلوی 500 مترمکعبی آب با اعتباری بالغ بر سی و هفت میلیارد ریال از جمله فعالیت هایی است که در راستای بهبود وضعیت منابع آبی و افزایش ظرفیت ذخیره سازی آب و امکان زون بندی شبکه توزیع آب روستا اجرا شد و اکنون در مدار بهره برداری قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی بیش از 6000 روستایی استان مرکزی از آب شرب پایدار

بهره مندی بیش از 6000 روستایی استان مرکزی از آب شرب پایدار