مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 09:132023-08-12اقتصادي

ضرر 8 هزار میلیارد تومانی مخابرات مازندران در دولت های گذشته


مدیر مخابرات مازندران با اشاره به ضرر 8 هزار میلیارد تومانی مخابرات استان در راستای طرح هم کدسازی تلفن ثابت در دولت های گذشته، گفت: چالش اصلی در مخابرات مازندران نوسازی و توسعه شبکه های مخابراتی است.

- ایسنا/مازندران مدیر مخابرات مازندران با اشاره به ضرر 8 هزار میلیارد تومانی مخابرات استان در راستای طرح هم کدسازی تلفن ثابت در دولت های گذشته، گفت: چالش اصلی در مخابرات مازندران نوسازی و توسعه شبکه های مخابراتی است.

علی نوروزی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه در راستای تحریم ظالمانه دشمن و تنگناهای مالی موجود سرقت تجهیزات به مشکلات مخابرات دامن زده است، اظهار کرد: برای مرتفع کردن این مشکل توسعه فیبر نوری در مازندران در دستور کار قرار گرفت.

وی از راه اندازی 190 سایت جدید طی دو سال گذشته خبرداد و افزود: با وجود راه اندازی 190 سایت برای پوشش مخابراتی در مازندران به دلیل شرایط اقلیمی استان و ساخت و سازهای آپارتمانی هنوز مشکل پوشش در برخی از نقاط استان را داریم.

نبود بهره برداران تکنولوژی 5G در مازندران نوروزی با اشاره به نبود بهره بردارن تکنولوژی 5G فعلآ در مرحله نصب و آماده سازی زیرساخت های مربوطه در استان هستیم تصریح کرد: در راستای ارتقاء تکنولوژی های نوین همراه، 20 سایت 5G برای استان مصوب شده است که تعداد 10 سایت نصب و تعدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرر 8 هزار میلیارد تومانی مخابرات مازندران در دولت های گذشته

ضرر 8 هزار میلیارد تومانی مخابرات مازندران در دولت های گذشته