مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 09:502023-07-24سياسي

فلسفه قیام امام حسین (ع) امر به معروف بوده است


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان گفت: اگر امربه معروف و نهی از منکردر جامعه نباشد شخصیتی مثل امام حسین(ع) به مسلخ می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام کریمی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان صبح امروز با حضور در جمع دریا دلان منطقه یکم نیروی دریایی ارتش به همراه فرمانده این منطقه، ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع) با بیان اینکه فلسفه قیام امام حسین (ع) و اتفاقات تاسوعا و عاشورای حسینی امر به معروف و نهی از منکر بوده است، گفت: امام حسین (علیه السلام) حرکت خویش را امر به معروف و نهی از منکر و اصلاح امور جامعه نامید و در بیان و سخنان خویش، به طور مکرّر از این فریضه بزرگ یاد کرد، و با صراحت، یکی از انگیزه های حرکتش را احیای همین امر مهم شمرد.

کریمی دامه داد: هرگاه فریضه امر به معروف و نهی از منکر به درستی انجام شود، فرایض دیگر اعماز آسان و دشوار، انجام خواهد شد.

وی افزود: وقتی جامعه آن زمان به سمت بی تفاوتی و سکوت رفته و هیچ حرکتی برای مقابله با ظلم و بی عدالتی اتفاق نمی افتاد امام معصوم برای مبارزه با این منکر دست به قیام زدند.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر هرمزگان بیان کرد: امام حسین به ناچار، چون جامعه به سمت بی تفاوتی سکوت و سستی رفته بود و هیچ حرکتی برای مقابله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسفه قیام امام حسین (ع) امر به معروف بوده است

فلسفه قیام امام حسین (ع) امر به معروف بوده است