مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 18:302023-08-10سياسي

خدمات آموزشی مهارت محور جهاد دانشگاهی در سطح استان توسعه می یابد


معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی گیلان از توسعه خدمات آموزشی مهارت محور در سطح استان خبر داد و گفت: در حوزه های مختلف به دنبال ارتقای کیفیت آموزش ها هستیم و محتوای آموزشی بنابر نیاز مخاطب برنامه ریزی و اجرا می شود.

- ایسنا/گیلان معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی گیلان از توسعه خدمات آموزشی مهارت محور در سطح استان خبر داد و گفت: در حوزه های مختلف به دنبال ارتقای کیفیت آموزش ها هستیم و محتوای آموزشی بنابر نیاز مخاطب برنامه ریزی و اجرا می شود.

محمدعلی رحیمی پور در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان جهاددانشگاهی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه بر کسی پوشیده نیست که آموزش باعث ارتقای توانمندی سرمایه انسانی می شود، اظهار کرد: تاکنون به صورت سنتی دوره های مهارتی معدودی را در سطح استان برگزار می کردیم اما با شناسایی جوامع هدف مختلف و رصد نیازهای آموزشی جدید بازار کار و با هدف توسعه آموزش های مهارتی نوین، دوره های آموزشی مناسبی تدوین گردیده و مقدمات برگزاری دوره ها نیز فراهم شده است.

معاون آموزش، اشتغال و کارآفرینی سازمان جهاددانشگاهی گیلان با بیان اینکه توسعه مراکز آموزشی در استان برنامه ریزی شده است، افزود: به دنبال این هستیم جهت سهولت دسترسی و متناسب با نیاز مخاطبین، خدمات آموزشی تخصصی را در سطح غرب، شرق و جنوب استان ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات آموزشی مهارت محور جهاد دانشگاهی در سطح استان توسعه می یابد

خدمات آموزشی مهارت محور جهاد دانشگاهی در سطح استان توسعه می یابد