مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 13:452023-07-27سياسي

برپایی 60 موکب پذیرایی از عزاداران حسینی در کردستان


رییس شورای هیات مذهبی استان کردستان با اشاره به برگزاری برنامه های تاسوعا و عاشورای حسینی در هیئات مذهبی استان گفت: در راستای پذیرایی از عزاداران حسینی از این فصل گرم سال 60 موکب پذیرایی در سطح شهرهای استان برپا شده و مشغول ارائه خدمات به عزاداران خواهند شد.

- ایسنا/کردستان رییس شورای هیات مذهبی استان کردستان با اشاره به برگزاری برنامه های تاسوعا و عاشورای حسینی در هیئات مذهبی استان گفت: در راستای پذیرایی از عزاداران حسینی از این فصل گرم سال 60 موکب پذیرایی در سطح شهرهای استان برپا شده و مشغول ارائه خدمات به عزاداران خواهند شد.

مظفر آیینی، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) و یاران با وفایش از اول ماه محرم، هیئات های مذهبی کردستان مجالس عزاداری برپا کرده اند.

وی با اشاره به برگزاری برنامه های تاسوعا و عاشورای حسینی در هیئات مذهبی استان افزود: در راستای پذیرایی از عزاداران حسینی از این فصل گرم سال 60 موکب پذیرایی در سطح شهرهای استان برپا شده و مشغول ارائه خدمات به عزاداران خواهند شد.

رییس شورای هیات مذهبی استان کردستان با اشاره به اینکه در این موکب های عزاداری پخت و پز غذا به همت هیئات مذهبی استان انجام می شود، بیان کرد: 200 هزار بسته غذای گرم در روز عاشورای حسین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 60 موکب پذیرایی از عزاداران حسینی در کردستان

برپایی 60 موکب پذیرایی از عزاداران حسینی در کردستان