مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 11:302023-08-09سياسي

افراطی گری ها بین مذاهب اسلامی مرتفع شود


دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه نقایص و کاستی هایی در جامعه های اسلامی داریم و دشمن از این نقایض بهره برداری کرده و پروژه های خود را عملیاتی می کنند، - ایسنا/آذربایجان غربی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه نقایص و کاستی هایی در جامعه های اسلامی داریم و دشمن از این نقایض بهره برداری کرده و پروژه های خود را عملیاتی می کنند، گفت: یکی از کاستی ها وجود افراطی گری ها بین مذاهب اسلامی است که باید این کاستی رفع شود.

حجت الاسلام حمید شهریاری 18 مرداد در سومین اجلاس منطقه ای وحدت اسلامی که در تالار وحدت ارومیه برگزار شد،افزود: افراطی گری در بدنه علمایی تولید می شود در کنفرانس های مختلف در تلاشیم تا این افراطی گری ها را مرتفع کنیم.

حجت الاسلام شهریاری تاکید کرد: اسلام با ملیت مخالفتی ندارد اما نباید این ملی گرایی منجر به ظلم شود، همچنین رقابت بین کشورها چنانچه منجر به دستیابی به الگوهای کارآمد و موفقیت شود نیز مفید است.

وی با تاکید بر توجه به ارزشهای اسلامی مشترک بین کشورها افزود: امروزه لیبرالیسم غرب گرایی تبدیل به معضل شده است،لیبرالیستی که آزادی را بالاترین ارزش می دانند و با آن آزادی، همجنس گرایی و برچیده شدن حجاب را مقبول می داند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراطی گری ها بین مذاهب اسلامی مرتفع شود

افراطی گری ها بین مذاهب اسلامی مرتفع شود