مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 15:052023-07-24سياسي

ارسال لایحه دوفوریتی به مجلس برای پیگیری حقوقی هتک حرمت قرآن


معاون حقوقی رییس جمهور از ارسال لایحه دوفوریتی به مجلس برای پیگیری حقوقیاهانت به مقدسات مسلمانان و هتک حرمت قرآن کریم و مقدسات خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، معاون حقوقی رییس جمهور از ارسال لایحه دوفوریتی به مجلس برای پیگیری حقوقیاهانت به مقدسات مسلمانان و هتک حرمت قرآن کریم و مقدسات خبر داد.

وی همچنین در اظهاراتی با اشاره به اینکه اقدامات موهن نسبت قرآن کریم، پیامبر اکرم (ص) و مقدسات اسلامی در کشورهای عضو اتحادیه اروپا که همراه با سوء استفاده از آزادی بیان و برخلاف اسناد حقوق بشری، صورت می گیرد، غیرقابل قبول و به شدت محکوم است، اظهار داشت: چنین اقدام هایی همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید داشتند نشان می دهد که هدف حملات استکبار، اصلِ اسلام و قرآن است و علی رغم توطئه استکبار، قرآن روزبه روز پرفروغ تر شده و آینده از آن اسلام است و لازم است همه آزادی خواهان جهان با سیاست پلید توهین به مقدسات و نفرت پراکنی مقابله کنند.

اهانت به قرآن کریم نمایشی ننگین از استاندارد های دوگانه حقوق بشری   وی با بیان اینکه اجازه اهانت مکرر در سوئد و دانمارک به اهانت کنندگان به قرآن کریم به بهانه آزادی بیان، نمایشی ننگین از استاندارد دوگانه غرب در احترام به موازین حقوق بشر و اقدامی به منظور نفرت پراکنی و خشونت ورزی عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال لایحه دوفوریتی به مجلس برای پیگیری حقوقی هتک حرمت قرآن

ارسال لایحه دوفوریتی به مجلس برای پیگیری حقوقی هتک حرمت قرآن