مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 14:102023-08-01پزشكي

ورزش و تحرک بدنی تکمیل کننده هر چهار بعد سلامت است


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهیدصدوقی یزد ورزش و تحرک بدنی را تکمیل کننده هر چهار بعد سلامت افراد یعنی ابعاد جسمانی، روانی، - ایسنا/یزد معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهیدصدوقی یزد ورزش و تحرک بدنی را تکمیل کننده هر چهار بعد سلامت افراد یعنی ابعاد جسمانی، روانی، اجتماعی و معنوی خواند.

دکتر محمدرضا لطفی در این باره تصریح کرد: هزینه کردن در ورزش به هیچ عنوان اسراف نیست و گرایش افراد به ورزش در نهایت عامل داشتن جامعه ای سالم در تمام زمینه هاست چرا که تربیت بدنی و ورزش همزمان هر چهار بعد سلامت افراد که همان بعد جسمانی، روانی، اجتماعی و معنوی است را تکمیل می کند.

وی که در نشست با رییس و کارشناسان تربیت بدنی و مرکز سلامت دانشگاه علوم پزشکی سخن می گفت، همچنین عنوان کرد: نتایج و عملکرد تربیت بدنی دانشگاه به وضوح برنامه ریزی اصولی، سازماندهی صحیح، فرماندهی قوی، انسجام درون سازمانی و هماهنگی بیرونی، ارزیابی و پایش عملکرد درست و در نهایت گزارش دهی صحیح و قوی از نحوه عملکرد در این سازمان را نشان می دهد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در ادامه مرکز جامع ارتقاء سلامت دانشگاه و تربیت بدنی را حلقه های به هم پیوسته یک زنجیره خواند و اظهار کرد: مرکز سلامت دانشگاه مکانی برای اندازه گیری و شاخص ارزیابی برنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش و تحرک بدنی تکمیل کننده هر چهار بعد سلامت است

ورزش و تحرک بدنی تکمیل کننده هر چهار بعد سلامت است