مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 08:052023-08-01اجتماعي

شرکت 7600 دانش آموز در فارس در طرح ایده


معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش فارس، گفت: 6700 دانش آموز از پایگاه های تابستانی اوقات فراغت سراسر استان فارس به اردوهای تربیتی یک روزه هدفمند ایده ، - ایسنا/فارس معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش فارس، گفت: 6700 دانش آموز از پایگاه های تابستانی اوقات فراغت سراسر استان فارس به اردوهای تربیتی یک روزه هدفمند "ایده"، اعزام می شوند.

علیرضا شادباش در جلسه اعضاء ستاد اوقات فراغت تابستانی آموزش و پرورش فارس گفت: طرح ویژه اردوهای تابستانی (اردوی ایده)، در امتداد راه اندازی نهضت فراگیر اردوهای دانش آموزی و در قالب اردوهای یک روزه هدفمند برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از آموزش و پرورش فارس، شادباش افزود: تأثیر آموزش های غیررسمی به مراتب بیشتر از آموزش های رسمی است لذا تاثیرگذاری اردوها نیز به مراتب بیش از آموزش های درون کلاس است.

معاون آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه در برگزاری اردوهای تربیتی، برنامه ریزی هایی انجام شده است تا اغلب دانش آموزان عضو پایگاه های تابستانی را پوشش دهد، گفت: تاثیر اردوهای دانش بی نظیر و غیرقابل قیاس با سایر روش های تربیت است.

رییس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش فارس نیز در این جلسه گفت: اجرای اردوی یک روزه ایده با استفاده از ظرفیت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت 7600 دانش آموز در فارس در طرح ایده

شرکت 7600 دانش آموز در فارس در طرح ایده