مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 20:502023-08-16سياسي

سیاست دیوان محاسبات در دوره تحولی ارتقای نظارت و شفافیت مالی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، از دیوان محاسبات کشور، سید احمدرضا دستغیب در دیدار با سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به رویکرد جدید و تحولی در این نهاد نظارتی اظهار داشت: - رییس کل دیوان محاسبات در دیدار با سردار رادان گفت: سیاست ما در دوره تحولی دیوان محاسبات، فعال کردن هرچه بیشتر بدنه اجرایی و ارتقای همزمان کیفیت نظارت و شفافیت مالی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، از دیوان محاسبات کشور، سید احمدرضا دستغیب در دیدار با سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به رویکرد جدید و تحولی در این نهاد نظارتی اظهار داشت: سیاست ما در دوره تحولی دیوان محاسبات، فعال کردن هرچه بیشتر بدنه اجرایی و ارتقای همزمان کیفیت نظارت و شفافیت مالی است.

رییس کل دیوان محاسبات درباره تغییر رویکرد در این نهاد نظارتی نیز گفت: پیگیری موارد اولویت دار کشور از اهمیتی مضاعف برای دیوان محاسبات برخوردار است و از این رو، با یک برنامه ریزی هدفمند، رویکرد این نهاد نظارتی را از همه رسی به مهم رسی تغییر داده ایم.

سهم قابل توجه شرکت های شبه دولتی در اقتصاد کشور، از دیگر موارد مطرح شده از سوی دستغیب بود و در این باره گفت: تلاش می کنیم تا در راستای انضباط بخشی به سیستم مالی کشور، سهم بخش شبه دولتی در اقتصاد را ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست دیوان محاسبات در دوره تحولی ارتقای نظارت و شفافیت مالی است

سیاست دیوان محاسبات در دوره تحولی ارتقای نظارت و شفافیت مالی است