مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 16:402023-08-16سياسي

میانگین 36 درصدی صلح و سازش در کردستان


معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان کردستان، از ارجاع 32 هزار و 924 پرونده به شورای حل اختلاف استان طی 4 ماهه اول امسال خبر داد و گفت: از این تعداد 31 هزار و 430 پرونده مختومه شده و 36 درصد میانگین صلح و سازش داشته ایم.

- ایسنا/کردستان معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان کردستان، از ارجاع 32 هزار و 924 پرونده به شورای حل اختلاف استان طی 4 ماهه اول امسال خبر داد و گفت: از این تعداد 31 هزار و 430 پرونده مختومه شده و 36 درصد میانگین صلح و سازش داشته ایم.

بهادر اسدی امروز چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: ترویج فرهنگ صلح و سازش در جامعه رسالت اصلی معاونت توسعه حل اختلاف است و این سازمان می کوشد تا با بهره گیری از همه ظرفیت های موجود به ویژه ظرفیت رسانه ها، بتواند ورودی پرونده های قضایی به دادگستری را کاهش دهد.

وی، ظرفیت های داوری، میانجیگری، شورای حل اختلاف و دادگاه صلح را روش های جایگزین غیره دادگاهی خواند و افزود: دستگاه قضایی به دنبال ساماندهی این زیرساخت ها برای کاهش ورود پروژه های قضایی به دادگستری است.

معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان کردستان، با انتقاد از اجرای نحوه طرح کاداست، افزود: این طرح به اشتباه پیش می رود و موجب افزایش پرونده های ورودی به دادگستری می شود، لذا با ایجاد زیرساخت های لازم، این رویکرد باید با هدف ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میانگین 36 درصدی صلح و سازش در کردستان

میانگین 36 درصدی صلح و سازش در کردستان