مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 11:202023-08-11پزشكي

اجرای طرح پزشک خانواده شهری تا پایان سال جاری تمدید شده است


مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان گفت: اجرای طرح پزشک خانواده شهری از برنامه های مهم بیمه سلامت بوده و بنا بر ضرورت این برنامه تا پایان سال جاری تمدید شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید کرمی زنجانی شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران، از ارائه 51 بسته حمایتی از بیماران خاص بر اساس تعریف انجام شده در سامانه ها تا مقطع کنونی خبر داد و گفت: در کنار اجرای این طرح پرداخت هایی به یک هزار و 690 بیمار، خارج از ضوابط انجام شد.

وی ابراز کرد: از 415 مرکز مشمول رتبه بندی 278 مرکز در رتبه آ، 97 مؤسسه و مرکز ارائه دهنده خدمات درمانی در رتبه بی، هشت مرکز در رتبه سی و یک مرکز در رتبه دی قرار گرفتند.

مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان گفت: اجرای طرح پزشک خانواده شهری از دیگر برنامه های این اداره است و بنا بر ضرورت این برنامه تا پایان سال جاری تمدید شده و تمدید اعتبار بیمه ها برای بیمه شدگان روستایی، مددجویان کمیته و بهزیستی انجام شده است.

کرمی تاکید کرد: در سال جاری 60 بازدید نظارتی این اداره کل با رویکرد طرح دارویار انجام شد و 115 مورد بازدید برای اجرای دستورالعمل بیماران خاص و صعب العلاج انجام شده است.

وی گفت: میزان مشارکت دهک چهار تا قبل از این مصوبه پرداخت 10 درصد حق بیمه و میزان پرداختی دهک پنج، 20 درصد حق بیمه بود که از این پس رایگان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح پزشک خانواده شهری تا پایان سال جاری تمدید شده است

اجرای طرح پزشک خانواده شهری تا پایان سال جاری تمدید شده است