مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 11:302023-08-01ورزشي

سقفی که با ارقام نجومی می ترکد!


باشگاه سپاهان در حالی سقف بودجه خود را 325 میلیارد تومان اعلام کرد که مالک تراکتور ادعا کرد قرارداد یک بازیکن این تیم برای فصل جاری 53 میلیارد تومان است! - باشگاه سپاهان در حالی سقف بودجه خود را 325 میلیارد تومان اعلام کرد که مالک تراکتور ادعا کرد قرارداد یک بازیکن این تیم برای فصل جاری 53 میلیارد تومان است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شب گذشته سپاهان به عنوان آخرین باشگاه لیگ برتری فرم بودجه اش را با پیش بینی اولیه 325 میلیارد تومان اعلام کرد.

این رقم در حالی اعلام شده است که طی روزهای اخیر اعداد نجومی مختلفی نسبت به قرارداد بازیکنان سپاهان شنیده شده است و این باشگاه در مقایسه با دیگر باشگاه های لیگ برتری تنها نام 19 بازیکن را در لیست سقف بودجه خود به سازمان لیگ ارائه داد.

تعداد پایین بازیکنان و تاخیر در ارسال این لیست شک و شبهاتی زیادی را به وجود می آورد.

محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور در برنامه شب گذشته فوتبال برتر تلویزیون ادعا کرد به رضا اسدی پیشنهاد 15 میلیارد تومانی دادند اما او با سپاهان قرارداد 53 میلیارد تومانی بست و قرارداد او برای فصل دوم با سپاهان 60 میلیارد توماناست.

این ادعا در حالی مطرح شده که چندی قبل هم علی پروین مدعی شد که عیسی آل کثیر هم برای مدت زمان دو فصل قراردادی 70 میلیارد تومانی را با این تیم اصفهانی منعقد کرده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقفی که با ارقام نجومی می ترکد!

سقفی که با ارقام نجومی می ترکد!