مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 12:502023-08-22اقتصادي

بیشتر زلزله زدگان خوی تا پایان فصل کاری امسال صاحب خانه می شوند


معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: بیشتر زلزله زدگان خوی تا پایان فصل کاری امسال صاحب خانه می شوند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید جودی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در تبریز گفت: زلزله شهرستان خوی به دو هزار و 200 واحد خسارت کلی و به 17 هزار واحد خسارت جزیی وارد کرد که در صورت مساعدت بانک ها، بیشتر این واحد تحویل زلزله زدگان خواهد شد.

جودی با اشاره به اینکه سهم بنیاد مسکن آذربایجان شرقی در ساخت مساکن تخریب شده شهرستان خوی 420 واحد است افزود: بنیاد مسکن آذربایجان شرقی کار تعمیر یک هزار و 800 واحد را به پایان رسانده و همه 420 واحد احداثی را هم تا پایان شهریور به مردم زلزله زده تحویل خواهد داد.

وی با بیان اینکه از سهمیه ساخت 200 هزار واحد مسکن روستایی در سال جاری، 12 هزار مربوط به آذربایجان شرقی است تصریح کرد: سالانه شش درصد مساکن روستایی کشورمان در آذربایجان شرقی ساخته می شود و استان از این نظر در رتبه چهارم کشوری قرار دارد.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از روستاییان بد مسکن یا فاقد مسکن خواست، نسبت به تشکیل پرونده در بنیاد مسکن شهرستان ها اقدام کرده و از تسهیلات قرض الحسنه ساخت مسکن بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشتر زلزله زدگان خوی تا پایان فصل کاری امسال صاحب خانه می شوند

بیشتر زلزله زدگان خوی تا پایان فصل کاری امسال صاحب خانه می شوند