مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 19:152023-08-05سياسي

پیشنهادهای ضرغامی به «دی هشت»


عزت الله ضرغامی که برای شرکت در سومین اجلاس وزاری گردشگری عضو «D-8» به پاکستان سفر کرده است، پیشنهادهایی را برای تسهیل گردشگری بین کشورهای اسلامی مطرح کرد و گردشگری را مؤثرترین راه کار برای زدودن چهره منفی جعلی دانست .

- عزت الله ضرغامی که برای شرکت در سومین اجلاس وزاری گردشگری عضو D-8 به پاکستان سفر کرده است، پیشنهادهایی را برای تسهیل گردشگری بین کشورهای اسلامی مطرح کرد و "گردشگری را مؤثرترین راه کار برای زدودن چهره منفی جعلی دانست".

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پس از دیدار با ایسیاکا عبدالقادر امام، دبیرکل D-8 (گروه هشت کشور اسلامی درحال توسعه) در سخنرانی این اجلاس، درباره اهمیت ماهیت اسلامی کشورهای دی ـ هشت و ضرورت توجه به اشتراکات از جمله گردشگری حلال و دوستدار مسلمان به عنوان مزیت رقابتی، سخن گفت و درباره گردشگری در دسترس، سیاست درهای باز و روان سازی فرآیند صدور روادید، از جمله تسهیل و لغو روادید، سفرهای ارزان قیمت، گردشگری خانواده محور، انتخاب و اعلام شهر گردشگری دی ـ هشت و ایجاد مرکز آموزش، پیشنهادهایی را مطرح کرد.

ضرغامی با اشاره به پدیده اسلام هراسی نیز اظهار کرد: متأسفانه تبلیغات مغرضانه، کشورهای اسلامی را در معرض تبعیض نژادی، پیش داوری منفی و بدنام سازی قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهادهای ضرغامی به «دی هشت»

پیشنهادهای ضرغامی به «دی هشت»