مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 10:552023-08-15سياسي

محمدیاری: تخصیص منابع مغفول مانده است


نماینده مردم تالش و رضوانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر قرار باشد خروجی تصمیمات را در زندگی روزمره مردم مشاهده کنیم و گشایشی را شاهد باشیم باید تکالیفی که نوشته شده است عملیاتی و اجرایی شوند.

- نماینده مردم تالش و رضوانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر قرار باشد خروجی تصمیمات را در زندگی روزمره مردم مشاهده کنیم و گشایشی را شاهد باشیم باید تکالیفی که نوشته شده است عملیاتی و اجرایی شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن محمدیاری در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس پس از قرائت گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد تحقق احکام تکلیفی منتخب قانون بودجه سال 1402 کل کشور، با تاکید بر اینکه در خصوص بودجه سالیانه انضباط مالی، کنترل هزینه و تخصیص منابع یکی از اصولی است که در سال های اخیر مغفول واقع شده است، گفت: اکنون به هر نهادی در خصوص تکالیفی که در بودجه به ویژه برای تبصره 16 و 18 مراجعه می کنیم اعلام می کنند تکلیف ما لا یطاق شده است و زیر بار نمی روند.

وی با بیان اینکه اگر قرار باشد خروجی تصمیمات را در زندگی روزمره مردم مشاهده کنیم و گشایشی را شاهد باشیم باید تکالیفی که نوشته شده است عملیاتی و اجرایی شوند ، اظهار کرد: شفافیت در بودجه در این زمینه می تواند تاثیر گذار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدیاری: تخصیص منابع مغفول مانده است

محمدیاری: تخصیص منابع مغفول مانده است