مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 09:352023-07-24بين الملل

روسیه از نقض حریم هوایی سوریه در التنف توسط جنگنده های آمریکایی خبر داد


مرکز آشتی روسیه در سوریه موارد جدیدی از اقدامات خطرناک جنگنده های ائتلاف آمریکایی در سوریه را ثبت کرده و از ورود شش فروند جنگنده اف-16 ائتلاف موسوم به «ضد داعش» به سرکردگی آمریکا به حریم هوایی روسیه در منطقه التنف خبر داد.

- مرکز آشتی روسیه در سوریه موارد جدیدی از اقدامات خطرناک جنگنده های ائتلاف آمریکایی در سوریه را ثبت کرده و از ورود شش فروند جنگنده اف-16 ائتلاف موسوم به ضد داعش به سرکردگی آمریکا به حریم هوایی روسیه در منطقه التنف خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، اولگ گورینوف، معاون رییس مرکز آشتی روسیه در سوریه (حمیمیم) فاش کرد، بار دیگر در منطقه التنف که خطوط بین المللی پرواز از آنجا عبور می کند، شش فروند جنگنده اف16 ائتلاف آمریکایی، حریم هوایی سوریه را نقض کردند.

گورینوف تاکید کرد: یک فروند پهپاد ائتلاف آمریکایی نیز به شکلی خطرناک به جنگنده های نیروی هوایی ما در منطقه الباب نزدیک شد و خلبانان روس اقداماتی را برای جلوگیری از برخورد با آنها در پیش گرفتند.

معاون رییس حمیمیم گفت: یک فروند پهپاد ام کیو9 به شکل خطرناکی به یک فرونده جنگنده نیروی هوایی روسیه در منطقه الباب نزدیک شد؛ اما خلبانان روس بار دیگر با در پیش گرفتن اقدامات لازم در زمان مناسب برای جلوگیری از برخورد با پهپادهای ائتلاف آمری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه از نقض حریم هوایی سوریه در التنف توسط جنگنده های آمریکایی خبر داد

روسیه از نقض حریم هوایی سوریه در التنف توسط جنگنده های آمریکایی خبر داد