مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 16:452023-08-01فناوري

مخالفت وزیر ارتباطات با مسدودشدن طاقچه


رییس جمهور نیز مخالف توقف جریان خدمت رسانی فناورانه و نوآورانه ( طاقچه ) بویژه در بستر های بومی به مردم عزیز هستند و در این زمینه به مراجع مسئول تذکر داده اند.

- وزیر ارتباطات : رییس جمهور نیز مخالف توقف جریان خدمت رسانی فناورانه و نوآورانه ( طاقچه ) بویژه در بستر های بومی به مردم عزیز هستند و در این زمینه به مراجع مسئول تذکر داده اند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: راه برخورد با کارکنان متخلف یک سکو، بستن آن سکو نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در یکی از برنامه های داخلی، درباره بسته شدن یکی از اپلیکیشن های کتابخوانی نوشت: راه برخورد با کارکنان متخلف یک سکو، بستن آن سکو نیست.

راه حل، برخورد با افراد متخلف است وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: راه برخورد با کارکنان متخلف یک سکو، بستن آن سکو نیست.

عیسی زارع پور - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در یکی از برنامه های داخلی، درباره بسته شدن یکی از اپلیکیشن های کتابخوانی (طاقچه) نوشت: راه برخورد با کارکنان متخلف یک سکو، بستن آن سکو نیست.

راه حل، برخورد با افراد متخلف است.

او در ادامه نوشت: شخص رییس جمهور محترم نیز مخالف توقف جریان خدمت رسانی فناورانه و نوآورانه بویژه در بستر های بومی به مردم عزیز هستند و در این ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت وزیر ارتباطات با مسدودشدن طاقچه

مخالفت وزیر ارتباطات با مسدودشدن طاقچه