مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 09:102023-08-17بين الملل

کشته شدن 4 عضو طالبان در کابل در حمله گروه «جبهه آزادی»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از ایندیپندنت، گروهی تحت عنوان «جبهه آزادی افغانستان» اعلام کرد که به پاسگاه طالبان در منطقه 11 شهر کابل حمله کرده است و در این حمله چهار تن از نیرو های طالبان کشته و شش تن دیگر زخمی شده اند.

- گروهی تحت نام جبهه آزادی اعلام کرد که به پاسگاه طالبان در منطقه 11 شهر کابل حمله کرده است و در این حمله چهار تن از نیرو های طالبان کشته و شش تن دیگر زخمی شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از ایندیپندنت، گروهی تحت عنوان جبهه آزادی افغانستان اعلام کرد که به پاسگاه طالبان در منطقه 11 شهر کابل حمله کرده است و در این حمله چهار تن از نیرو های طالبان کشته و شش تن دیگر زخمی شده اند.

در بیانیه این جبهه آمده است که این حمله در ساعت 8:25 شامگاه چهارشنبه در منطقه پنجشیر وات رخ داده است و یکی از سردسته های طالبان نیز در میان زخمی ها است.

در بیانیه این گروه آمده است: هدف از این حمله که با استفاده از سلاح های سبک و سنگین از جمله موشک آرپی جی انجام شد، یک ایستگاه بازرسی طالبان مزدور بود که همواره جوانان را به خاطر پوشش لباس و قیافه از موتور ها (خودروها) پایین می آوردند و مورد ضرب و شتم قرار می دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشته شدن 4 عضو طالبان در کابل در حمله گروه «جبهه آزادی»

کشته شدن 4 عضو طالبان در کابل در حمله گروه «جبهه آزادی»