مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 10:402023-08-05دانش

کسب رتبه ششم دانشگاه کاشان در حوزه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، عباس کتابی، رییس دانشگاه کاشان گفت: بر اساس اعلام معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ارائه اولین گزارش عملکرد و کارنامه فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها در سال تحصیلی 1401-1402، - رییس دانشگاه کاشان از رتبه ششم این دانشگاه در فعالیت های فرهنگی و اجتماعی براساس گزارش وزارت علوم خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، عباس کتابی، رییس دانشگاه کاشان گفت: بر اساس اعلام معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ارائه اولین گزارش عملکرد و کارنامه فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها در سال تحصیلی 1401-1402، دانشگاه کاشان رتبه ششم را بین تمام دانشگاه های وزارت عتف از نظر میزان حمایت و پشتیبانی از برنامه های فرهنگی و رتبه دهم را از نظر تعداد برنامه های فرهنگی کسب نموده است.

کتابی افزود: با حضور فعال تشکل ها، کانون ها و انجمن های علمی دانشجویی و حمایت و همراهی معاونت های فرهنگی و دانشجویی و استفاده از ظرفیت خیرین، فعالیت های متنوع، کیفی و اثرگذاری در سطح دانشگاه و منطقه فرهنگی کاشان در سال تحصیلی 1402-1401 انجام پذیرفت.

رییس دانشگاه کاشان اعزام کاروان راهیان نور، اردوی پیاده روی اربعین دانشجویی، اردو های جهادی، اردو های مشهد مقدس، اردوی دوره آموزشی کار تشکیلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه ششم دانشگاه کاشان در حوزه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی

کسب رتبه ششم دانشگاه کاشان در حوزه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی