مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 16:252023-08-22اقتصادي

مدارس کانکسی گلستان جمع آوری می شوند؟!


مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس گلستان آخرین وضعیت مدارس استان را پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم تشریح کرد.

- ایسنا/گلستان مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس گلستان آخرین وضعیت مدارس استان را پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم تشریح کرد.

وحید فراهی در آستانه هفته دولت در گفت وگوی اختصاصی با ایسنا به بخشی از اقدامات اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان گلستان از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم تاکنون پرداخت و اظهار کرد: اقدامات دولت در گلستان در چند بخش احداث، تکمیل و تجهیز پروژه های آموزشی و ورزشی، اجرای طرح ملی محرومیت زدایی، خرید و توزیع تجهیزات آموزشی، آسفالت محوطه و ایزوگام مدارس، استانداردسازی سیستم های گرمایشی، تعمیر و بهسازی مدارس و دیگر اقدامات انجام می شود.

وی با بیان اینکه طی مدت مذکور 80 پروژه آموزشی و ورزشی با 440 کلاس درس به مساحت 68 هزار متر مربع در اقصی نقاط استان احداث، تکمیل و تجهیز شده، ادامه داد: برای این میزان پروژه 5 هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان گلستان اجرای طرح ملی محرومیت زدایی را از دیگر اقدامات دولت در استان عنوان کرد و افزود: در مدت مذکور 50 پروژه و 300 کلاس درس به مساحت 50 هزار مترمربع با صرف اعتبار یک هزار و 700 میلیارد ریال اجرایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس کانکسی گلستان جمع آوری می شوند؟!

مدارس کانکسی گلستان جمع آوری می شوند؟!