مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 20:502023-08-11ورزشي

حسن بلوکی درگذشت/ پیام تسلیت سید محمد خاتمی و سید هادی خامنه ای


حجت الاسلام و المسلمین حاج حسن بلوکی درگذشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سعید الله بداشتی، داماد مرحوم حجت الاسلام شیخ حسن بلوکی در اینستاگرام نوشت: إنا لِله وَ إنا إلیه راجعون “أرَضیتُم بِالحَیوهِ الدُّنیا مِن الاخِره” امروز 22 محرم الحرام؛ 18 مرداد؛ کوچ غریبانه پدر همسر عزیز و گرانقدرم “حاج حسن بلوکی” بعد از چند سال رنج و درد، برایمان سخت و تأثر برانگیز است.

آقای بلوکی که متولد مرداد 1337 بود، در سال های ابتدایی دهه شصتِ زندگی اش دچار بیماری کنسر شد و البته در همه این سال ها، دست از نشر حقایق قرآنی آن هم با متدهای جدید و امروزی دست بر نداشت.

او که ورزش با زندگی اش عجین بود و به عنوان أمر واجب تا قبل از ابتلاء به بیماری، هر روز در برنامه روزانه اش بود، دوستانی جوان و ورزشکار را در این حوزه عاشقِ خود کرده بود و در همان حوزه هم به حقیقتِ دین و معارف اصیل دینی دعوت می کرد.

او به مثابه “کونوا دُعاتُ النّاس بِغَیر ألسِنَتِکم” بود و عملش میزان بسیاری نیک رفتاری ها بود… گوهرِ دین در نزد او “توحید” بود و بس… او از دین، دکانی برای کسب و کار باز نکرد و حتی لباس اش را خود خواسته در دهه های اخیر به کناری گذاشت تا مبادا گفتار و پیام های خدا محور و انسان شناسی اش، حاشیه هایی ایجاد کند و لذا از آنجا که به تأثیرش در هدایت ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسن بلوکی درگذشت/ پیام تسلیت سید محمد خاتمی و سید هادی خامنه ای

حسن بلوکی درگذشت/ پیام تسلیت سید محمد خاتمی و سید هادی خامنه ای