مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 17:002023-08-10اقتصادي

مرتضوی: فرصت 6 ماه برای پرداخت معوقات کارخانه چوکا تالش


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به فرصت 6 ماهه به منظور پرداخت معوقات توسط کارخانه چوکا گفت: بعد از گذشت فرصت 6 ماهه، تمامی معوقات به صورت تقسیط پرداخت شود و مشکلی در این مورد وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تالش، صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عصر امروز در جریان بازدید از کارخانه چوکای تالش و در نشست با مدیران این کارخانه با بیان اینکه توسعه صنایع چوب و سلولزی در اولویت های دولت سیزدهم قرار دارد، اظهار کرد: دولت در تلاش است تا کارخانه چوکای تالش را به روند توسعه ای و سابق خود برگرداند و در راه تحقق این مهم از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

  وی با تاکید بر لزوم بهره مندی از ظرفیت کارخانه چوکا در حوزه صنایع چوب و تولید کاغذ گفت: ظرفیت صنایع چوبی و کاغذ در این کارخانه مغفول مانده لذا در راستای ایجاد اشتغال و رونق تولید باید از تمامی ظرفیت های این کارخانه نهایت بهره را برد.

  وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به وجود مشکلات حقوقی موجود در کارخانه چوکا تالش افزود: در کشور هیچ کارخانه و واحد بزرگ تولیدی به علت مشکلات حقوقی و نقدینگی نباید تعطیل شود لذا در تلاشیم تا معضلات حقوقی موجود در کارخانه چوکا را برطرف کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرتضوی: فرصت 6 ماه برای پرداخت معوقات کارخانه چوکا تالش

مرتضوی: فرصت 6 ماه برای پرداخت معوقات کارخانه چوکا تالش