مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 18:002023-08-08بين الملل

هفت ایرانی در فهرست تحریم های کانادا قرار می گیرند


دولت کانادا هفت فرد ایرانی را با موضوع نقض حقوق بشر در ایران در فهرست تحریم های خود قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، ملانی جولی وزیر امور خارجه کانادا امروز (سه شنبه) اعلام کرد که دولت این کشور تحت مقررات اقدامات ویژه اقتصادی، تحریم های جدید را علیه چند فرد ایرانی اعمال می کند.

این، سیزدهمین بسته تحریمی کانادا از اکتبر 2022 است که به منظور همراهی با اتحادیه اروپا و دولت های انگلیس و ایالات متحده علیه ایران وضع می شود.

دولت کانادا اعلام کرد، هفت فرد ایرانی را که در فعالیت هایی که به ادعای اوتاوا صلح و امنیت بین المللی را به شدت تهدید می کنند یا در نقض فاحش و سیستماتیک حقوق بشر در ایران دخالت دارند ، به فهرست تحریم های خود اضافه کرده است.

بنابر گزارش وب سایت رسمی دولت کانادا، این افراد عبارتند از: علی اکبر احمدیان، دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران عبدالکریم بنی طرفی، سردار سرتیپ ارتش و رییس سازمان صنعت هوانوردی ایران فاطمه حق شناس، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت ایمن صنعت زمان فرامعصومه تیموری، رییس هیئت مدیره ایمن صنعت زمان فرارضا خاکی، یکی از اعضای اصلی هیئت مدیره شرکت صنایع هوایی قدسمجیدرضا نیازی، یک عضو اصلی هیات مدیره شرکت صنایع هوایی قدسولی ارلانی زاده، عضو هیئت مدیره شرکت صنایع هوایی قدس این تحریم ها م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفت ایرانی در فهرست تحریم های کانادا قرار می گیرند

هفت ایرانی در فهرست تحریم های کانادا قرار می گیرند