مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 04:002023-08-10سياسي

مسوولیت های قضایی بر زمین مانده در ماجرای خلازیر/خطر نئولیبرالیسم در برنامه هفتم!


احمدی نژاد در فکر پاستور است نه بهارستان!، مورد عجیب آقای ترامپ، ضعف تشکل های کارگری در سه دهه اخیر، بازیگران پازل انتخابات؟، حکم انفصال یک ساله رییس سازمان سنجش، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک روزنامه های امروز پنج شنبه 19 مردادماه در حالی چاپ و منتشر شد که خرید ارزان تر و یارانه بیشتر با کالابرگ، نظام مالیاتی پاشنه آشیل اقتصاد کشور، ترس معنادار فرمانده ارشد سنتکام ، رشد اقتصادی پس از یک دهه تعطیلی در صفحات نخست روزنامه های امروز برجسته شده است.

  در ادامه تعدادی از یادداشت ها و سرمقاله های منتشره در روزنامه های امروز را مرور می کنیم:  مسوولیت های قضایی بر زمین مانده در ماجرای خلازیر سید علی مجتهدزاده طی یادداشتی در شماره امروز اعتماد نوشت: راننده ای را تصور کنید که موظف است در یک مسیر جاده ای خدمتی را ارایه کند.

حالا فرض کنید همین راننده در این مسیر به دلیل یک سانحه که ناشی از سهل انگاری بوده، موجب فوت 5 نفر شده است.

وقتی راننده مورد مواخذه قرار می گیرد این گونه توجیه می کند که تاکنون 35 بار این مسیر را رفته و برگشته، اما فقط یک بار آن منجر به سانحه و فوت 5 نفر شده است.

بنابراین قصور چندانی متوجه او نیست و طبق آمار ها او کارش را درست انجام داده، چون قبل از آن سانحه، 35 بار تردد بدون حادثه داشته.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسوولیت های قضایی بر زمین مانده در ماجرای خلازیر/خطر نئولیبرالیسم در برنامه هفتم!

مسوولیت های قضایی بر زمین مانده در ماجرای خلازیر/خطر نئولیبرالیسم در برنامه هفتم!