مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 03:552023-08-19حوادث

توصیه های مهم در زمان محبوس شدن درآسانسور


مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری آمل در توصیه به شهروندان پس از محبوس شدن در آسانسور حین قطعی برق گفت: ابتدا افراد آرامش خود را حفظ کنند و آگاه باشند که نه آسانسور بدون جریان برق سقوط می کند و نه اکسیژن به پایان می رسد.

- روح الله اسماعیلی در گفت وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به افزایش چشمگیر تماس های مردمی با سامانه 115 آتش نشانی در روزهای گذشته اظهار کرد: در پنج روز گذشته تعداد یک هزار و 157 تماس با سامانه 125 این سازمان برقرار شده است.

وی افزود: تعداد 74 عملیات آتش نشانی در این مدت زمان مربوط به اطفاء حریق، امداد، نجات و خدمات ایمنی بوده که توسط آتش نشانان ایستگاه های پنج گانه شهر آمل با موفقیت پایان یافت.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل با اشاره به گرمای هوا و قطعی برق در روند افزایشی مأموریت های آتش نشانی، تصریح کرد: حدود نیمی از عملیات معادل 35 عملیات در این بازه زمانی مربوط به مأموریت های مرتبط با قطعی برق بوده است که تعداد زیادی نجات افراد محبوس شده در داخل آسانسورها به دلیل قطع جریان برق در مناطق مختلف شهری آمل بوده که همه عملیات با موفقیت پایان یافت و حادثه ناگواری گزارش نشد.

اسماعیلی با اعلام اینکه در محله هایی که برق قطع می شود افزایش قابل توجه حجم تماس های لحظه ای مردم را شاهد هستیم، یادآور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های مهم در زمان محبوس شدن درآسانسور

توصیه های مهم در زمان محبوس شدن درآسانسور