مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 10:402023-08-03بين الملل

نقش رسانه های مقاومت در شکست سانسور نظامی رژیم صهیونیستی


سانسور در بخش نظامی اسراییل به 2 مرحله قبل و بعد از جنگ با مقاومت لبنان تقسیم می شود و بعد از شکست هایی که رژیم اشغالگر از حزب الله دریافت کرد، - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - تسنیم نوشت: رژیم جعلی صهیونیستی تنها نهادی در جهان است که ادعای دموکراسی داشته و در عین حال کاملا بر اساس قانون سانسور  عمل می کند.

رژیم اسراییل مانورهای زیادی درباره آزادی بیان و آزادی مطبوعات می دهد؛ درحالی که شدیدترین سانسور  دنیا متعلق به همین رژیم است.

  سانسور نظامی بارزترین نوع سانسور در میان صهیونیست ها بوده و به مجموعه قوانینی گفته می شود که برای ممنوعیت انتشار برخی مطالب مطبوعاتی و رسانه ای در رسانه ها وضع می شود.

رژیم صهیونیستی بنا به ماهیت جعلی خود از زمان آغاز اشغالگری در اراضی فلسطین همواره به دلیل تهدیدات خارجی متعددی که متوجه آن بوده قوانین سختگیرانه ای را برای سانسور نظامی و جلوگیری از نشر هرگونه اطلاعاتی که به هر نحوی به این رژیم آسیب بزند وضع کرده است.

سانسور نظامی اسراییل مطابق با قوانین اضطراری صادر شده توسط انگلیس در سال 1945 بوده و استفاده از این قانون در زمان جنگ به شکل قابل توجهی افزایش می یابد.

البته سانسور نظامی در فلسطین اشغالی صرفا به معنای جلوگیری از انتشار مطالبی که به ضرر سران و رژیم جعلی اسراییل است نمی باشد؛ بلکه مقاما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش رسانه های مقاومت در شکست سانسور نظامی رژیم صهیونیستی

نقش رسانه های مقاومت در شکست سانسور نظامی رژیم صهیونیستی