مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 14:352023-08-05اجتماعي

دمای هوای اصفهان کاهش می یابد


رییس مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: دمای هوا در 24 ساعت آینده در اکثر مناطق استان یک تا 2 درجه کاهش خواهد داشت.

- لیلا امینی رییس مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: بررسی آخرین خروجی مدل های هواشناسی نشان می دهد، امروز و فردا جوی نسبتا پایدار و آسمان صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد نسبتاً شدید و در مناطق شمال و شرق گاهی همراه با گرد و خاک و در مناطق غربی در ساعات بعدازظهر رشد ابر پیش بینی می شود.

وی افزود: از اواخر روز یکشنبه به تدریج با فعالیت سامانه همرفتی بر روی استان شاهد رشد ابر، تندبادهای لحظه ای از سمت غرب استان و به تدریج از روز دوشنبه اواخر وقت رگبار پراکنده محلی و رعد و برق خواهیم داشت.

امینی با بیان اینکه دمای هوا در 24 ساعت آینده در اکثر مناطق استان یک تا 2 درجه کاهش خواهد داشت، گفت: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان 37 و کمینه فردا صبح 20 درجه و کاشان با 43 و فرودگاه شهیدبهشتی با 15 درجه به ترتیب گرم ترین و خنک ترین نقاط استان پیش بینی می شود.

رییس مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان بیان کرد: امروز خوروبیابانک و مهاباد با 41 و آران و بیدگل با 42 درجه بعد از کاشان گرم ترین نقاط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمای هوای اصفهان کاهش می یابد

دمای هوای اصفهان کاهش می یابد